Jak dodać artykuł na portal?
Skorzystaj z formularza
- 1 Przygotuj swoją publikację w formie dokumentu tekstowego o dowolnym formacie. Pamiętaj, aby artykuł wpisywał się w jedną z sekcji tematycznych portalu, miał długość minimum 500 słów i nie był powieleniem opublikowanych już treści. W razie pytań o szczegółowe zalecenia redakcyjne skontaktuj się z nami pod adresem portal@fundacjakimp.pl
- 2 Załącz artykuł do zgłoszenia jako plik i wyślij formularz. Pamiętaj o podaniu właściwego adresu e-mail, wpisanie telefonu kontaktowego będzie pomocne w nawiązaniu współpracy.
- 3 Zespół redakcyjny portalu skontaktuje się z Tobą po wysłaniu formularza i ustali szczegóły dotyczące publikacji artykułu na portalu. Zarząd Fundacji zastrzega sobie prawo do skierowania do publikacji wybranych tekstów. Każde zgłoszenie będzie rozpatrywane indywidualnie.
Masz pytania? Chcesz dołączyć do KIMP?
Zapraszamy do kontaktu
POROZMAWIAJ Z NAMI
Wspólnie wspierajmy tożsamość regionalną