Jak zgłosić wydarzenie?
Skorzystaj z formularza
- 1 Przygotuj notkę ze wszystkimi informacjami dotyczącymi wydarzenia – w tym dokładny termin, lokalizację, tematykę oraz warunki wstępu. W razie pytań o szczegółowe zalecenia redakcyjne skontaktuj się z nami pod adresem portal@fundacjakimp.pl
- 2 Umieść ją w polu wiadomości lub załącz jako dokument i wyślij formularz. Pamiętaj o podaniu właściwego adresu e-mail, wpisanie telefonu kontaktowego będzie pomocne w nawiązaniu współpracy.
- 3 Zespół redakcyjny portalu skontaktuje się z Tobą po wysłaniu formularza i ustali szczegóły dotyczące publikacji wydarzenia w kalendarzu. Zarząd Fundacji zastrzega sobie prawo do skierowania do publikacji wybranych informacji o wydarzeniach. Każde zgłoszenie będzie rozpatrywane indywidualne.
Masz pytania? Chcesz dołączyć do KIMP?
Zapraszamy do kontaktu
POROZMAWIAJ Z NAMI
Wspólnie wspierajmy tożsamość regionalną